»Organizatorji se morajo odločiti, ali bo šel v smer nadaljnje komercializacije, ki smo ji že priča, ali pa se bodo zavzeli za bolj enakovredno obravnavanje vseh pomembnih založb.«
»Organizatorji se morajo po treh letih, odkar je na Gospodarskem razstavišču, odločiti, ali bo šel v smer nadaljnje komercializacije, ki smo ji že priča, ali pa se bodo zavzeli za bolj enakovredno obravnavanje vseh pomembnih založb, kjer ne bo vloge igral le denar, ampak tudi kulturni pomen.«
»To je bogastvo knjižnih vsebin, ki ljubiteljem knjig odpira možnost, da raziskujejo posamične založbe, avtorje, zvrsti ali zbirke in poleg založniške predstavitve lahko preberejo še avtorsko recenzijo, kar gotovo bogati slovenski knjižni prostor.«
»Knjigarna v mentalnem smislu deluje povsem drugače od denimo knjižnih polic v trgovskem centru, saj ponuja celovit program. V knjigarno pride bralec, ki ima več časa in se mu ne mudi, pregleda več knjig in razmisli, katero bo kupil. To je mogoče nekdo, ki več desetletij kupuje knjige in ve, kaj išče. Zidane knjigarne kot celovit prostor ponudbe, knjig, knjižne kulture in dogodkov so nujne.«